maandag 9 december 2013

Sweather Weather Tag

Het is weer de koudste maand van het jaar December! dus ik dacht het word tijd voor de Sweather Weather Tag! ik heb hem al gelezen op veel blogs. en het leek mij ook een leuk idee! hier komt hij dan!












 

1. Favoriete geurkaars tijdens de herfst?
nou mijn favoriete geur is niet typische herfst geur, maar het is de geur : Fresh linen van het merk bolsius. een lekkere geur die ruikt naar waspoeder!
 
 2. Coffee, thee, of warme chocolademelk?
Dat is een vraag waar ik niet lang over na hoef te denken! thee! er is een smaak die ze alleen verkopen tijdens herfst, hij heet: Herfst Storm. een heerlijke thee smaak die je kan omschrijven als een kruidige warme smaak, met een vleugje kaneel en warme appel.
 
 3. Wat is de beste herinnering die je hebt tijdens het herfst seizoen?
nou het zijn 2 speciale herrineringen. de eerste is: voor de eerste keer mijn nieuwe winter jas aan. en de tweede: met mijn fiets over de blaadjes rijden, dit geeft een leuk geluid. en natuurlijk de kleuren en de geuren.

 4. Burgundy lippen of winged liner?
winged liner, ik vind dat persoonlijk erg mooi. het moet alleen niet te groot zijn. een mooi suptiel lijntje vind ik wel mooi.
 
5. Favoriete herfst parfum?
eigenlijk gebruik ik nooit parfum, ik weet niet waarom eigenlijk. ik zou het wel willen trouwens. een lekere geur vind ik Lolita Lempicka, het is een aanwezige geur, dat vind ik wel een nadeel.

6. Favorite herfst maaltijd?
erwtensoep! heerlijk! ik eet dat altijd in de herfst. 

7. Hoeden of sjaals?
Ik ga voor de sjaal, ik vind hoedjes niet zo mooi namelijk. sjaals zijn super leuk! ik draag ze niet bij mijn jas want die is eigenlijk al warm genoeg! ik draag wel sjaals met een outfit. met een spijkerjasje ofzoiets.
 
8. Meest gedragen sweater?
ik draag niet heel vaak sweathers, ze zitten wel super lekker vind ik! ik draag meer truitjes enz. en jasjes. maar ik heb wel een mooie leger groene trui van de H&M. Die draag ik niet heel vaak.
 
 9. Favoriete herfst nagellak?
mijn favoriete kleur voor de herfst is leger groen! ik merk wel dat ik die kleur steeds mooier vind! ook vind ik donker rood wel mooi. het moet wel een mooie warme kleur zijn!
 
10. Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans, leggings vind ik te koud. je kan er natuurlijk een panty onder doen, dat helpt wel. maar ik vind een normale spijkerbroek wel mooier dan een legging.

 11. Laarzen of uggs?
Ugg's, ik vind ugg's echt heel mooi! helaas heb ik ze zelf niet. 

 12. Waarom ben jij gek op het herfst seizoen?
ik vind herfst leuk omdat de kleuren in de natuur dan prachtig zijn! verder vind ik de geur van de bladeren heerlijk. het geeft gewoon een fijn gevoel als je naar buiten kijkt en je die kleurige bomen ziet.

 
 
Dit was mijn Sweather Wheather Tag! laat weten wat je ervan vind! heb je zelf een leuke tag laat het ook weten dan doe ik die ook! of wil je iets anders lezen zeg het!
Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten