vrijdag 27 december 2013

Nagellak Tag NagelsVoorJou

Heey,
Ik ben de eigenaresse van NagelsvoorJou en vandaag ben ik gastblogger van JolienNailArt. In het slot van mijn artikel staat de link van mijn blog en mijn twitterlink, dus als je wilt kun je mij ook volgen. Heel veel plezier bij het lezen van deze nagellaktag!













Vraag 1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Pfff, moet ik ff tellen hoor… haha. Mijn stash bestaat uit 86 lakjes.
Vraag 2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
De meeste lakjes komen van de Etos, in totaal 22. Eingelijk gebruik ik ze nooit, maar ik heb abnormaal veel lakjes gekocht toen het 1+1 gratis was. Achteraf zonde van mijn geld, maar ik moest ze toen hebben. Daarnaast komen ook veel lakken van de HEMA. Die vind ik heel erg fijn.

Vraag 3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Roze! Ik koop heel veel roze nagellak. Ik heb nu 19 roze lakken in mijn stash. Best raar, want roze nagels vind ik helemaal niet zo mooi en ik gebruik ze amper!

Vraag 4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit? 
Die zijn er zeker. Zo heb ik geen cracknagellak, maar dat vind ik ook niet zo erg. Wat ik wel jammer vind, is dat ik geen nudekleurtje heb of een lekker knallende paars. Maar vrijdag ga ik met mijn kortingsstickers naar de Hema en dan haal ik die waarschijnlijk wel op! 

Vraag 5. Welke nagellak draag je het meest?
Eingenlijk heb ik geen nagellak die ik heel veel draag. Maar ik denk dat de glitter top coat nr 23 van de HEMA wel 't vaakst gebruikt is.
 
Vraag 6. Van welke lak blijf je jezelf afvragen waarom je heb nog niet hebt weggegooid?
eigenlijk alle Etos lakjes. Ik gebruik ze nooit en de meeste zijn helemaal hard geworden. Maar ik laat ze staan omdat ik het flesje zo schattig vind en ik graag 100 lakken in mijn stash wil hebben!

Vraag 7. Gebruik je base- en topcoat?
Altijd! Alleen als ik een swatch maak gebruik ik geen topcoat en sla ik de basecoat soms ook wel over.

Vraag 8. Stempel je liever of doe je nail art uit de losse hand?
Ik maak nail arts uit de losse hand. Als ik ze maak… Ik nail art niet meer zo veel, omdat ik altijd heel precies ben en boos op mezelf kan worden als het niet lukt. Daarom lijkt me een stempelset ook wel fijn.

Vraag 9. Houd je van glitters en shimmers, of heb je liever een crème lak.
Sowieso glitters en shimmers! Dat maakt een lakje veel bijzonderder. Alleen is het eraf halen een ramp… Haha

Vraag 10. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee. Ik voel me niet kaal, maar vies! Haha waarschijnlijk denken jullie nu wtf… maar het is echt zo. Op school, wanneer je handenarbeid of biologie hebt, moet je wel eens met je handen in verf en zand e.d zitten.  Daardoor komt t onder je nagels, en wanneer je een lakje op hebt zie je dat niet zitten en anders wel…

Vraag 11. Welke nagellak draag je op dit moment?
Op dit moment heb ik Blackout van Maybelinne op met daarover de topcoat die ik al bij vraag 5 genoemd heb.

Vraag 12. Hoeveel lakjes heb je in totaal deze week gekocht?
5 lakjes, van Maybelinne en Max.

Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag! Iedereen mag hem natuurlijk overnemen! Je kan mij ook op twitter volgens: @NagelsvoorJou. En neem ook is een kijkje op mijn blog: http://lovemylovelynailart.blogspot.nl/

Liefs,
NagelsvoorJou  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten